مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-13سياسي

ساماندهی زیرساخت های کشاورزی در بیضاء ضروریست


نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی بر لزوم فراهم شدن زیر ساخت های مهم کشاورزی در شهرستان بیضاء برای سهولت فعالیت کشاورزان و بهره برداران این منطقه تاکید کرد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی بر لزوم فراهم شدن زیر ساخت های مهم کشاورزی در شهرستان بیضاء برای سهولت فعالیت کشاورزان و بهره برداران این منطقه تاکید کرد.

محسن علیزاده در بازدید سرزده از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضاء، با مراجعان به صورت چهره به چهره به گفت وگو پرداخت و در جریان مشکلات و مسائل آن ها قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس، او افزود: شهرستان بیضاء به دلیل پتانسیل های بالای کشاورزی و با داشتن زیر بخش های چهارگانه زراعت، دامپروری، شیلات و مرتع یکی از مهمترین بخش های کشاورزی استان محسوب می شود.

نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسریع در انجام امور بهره برداران و کشاورزان باعث آبادانی و رونق اقتصادی می شود، عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات مردم و انجام امور مردم در سریع ترین زمان ممکن باعث می شود تا مراجعات مردم در شرایط کرونایی به ادارات کاهش یابد و در نهایت سبب رونق در تمام بخش ها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی زیرساخت های کشاورزی در بیضاء ضروریست

ساماندهی زیرساخت های کشاورزی در بیضاء ضروریست