مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-13اقتصادي

ماهی 2 میلیون، هزینه درمان سرطان / 414 کودک سرطانی تحت پوشش مؤسسه تسکین


مدیرعامل مؤسسه حمایت از کودکان سرطانی تبریز گفت: در سال 99 متوسط هزینه درمان مبتلایان ماهانه یک و نیم میلیون تومان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد میلانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جرقه راه اندازی موسسه تسکین با بازدید از مؤسسه درمانی محک زده شد و هسته اولیه دانشجویی آن شکل گرفت و سرانجام  سال 93 موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز فعالیت رسمی خود را به عنوان تنها موسسه رسمی فعال استان در این حوزه آغاز کرد.

وی دوران فعالیت این مؤسسه را به دو بخش تقسیم و عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود در بخش خون و آنکولوژی ای تا حد ممکن از دریافت درمان محروم نماند.

414 کودک سرطانی تحت پوشش مؤسسه تسکین وی تصریح کرد: موضوع اصلی در این زمینه تداوم این روند حمایتی و درمانی است و سال 98 با همت خیران 442 کودک تحت پوشش قرار گرفتند و 64 مورد قطع درمان و رهایی از بیماری داشتیم اما متاسفانه 20 نفر از کودکان سرطانی تحت پوشش نیز فوت شدند که این تعداد در سال 99 به تحت پوشش درآمدن414 کودک بیمار، 53 مورد قطع درمان و 25 فوتی رسید.

میلانی در خصوص فرآیند انجام خدمات حمایتی و درمانی تسکین نیز اظهار داشت: تا سال 99 پس از شناسایی و تشکیل پرونده برای کودکان مبتلا  در دفتر مؤسسه، ارزیابی هایی در خصوص سرپرست، شرایط معیشت، مسکن و ابتلای کودک دیگری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی 2 میلیون، هزینه درمان سرطان / 414 کودک سرطانی تحت پوشش مؤسسه تسکین

ماهی 2 میلیون، هزینه درمان سرطان / 414 کودک سرطانی تحت پوشش مؤسسه تسکین