مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-13سياسي

آخرین وضعیت پروژه های دهلران/ پیگیری مطالبات مردم در سطح ملی


نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت پروژه های دهلران، گفت: مطالبات مردم شهرستان در سطح ملی پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهزاد علیزاده در آیین افتتاح فرمانداری ویژه دهلران اظهار کرد: فرمانداری ویژه یکی از مطالبات جدی و قدیمی مردم شهرستان دهلران است که همیشه مطرح بوده که با پیگیری ها امروز شاهد استقرار آن در این شهرستان مرزی هستیم.

وی افزود: امیدوارم این مهم بتواند برای شهرستان منشا خیر و برکت و پیشرفت شود و با توجه به مسافت 220 کیلومتری شهرستان تا مرکز استان تعداد زیادی از ادارات جایگاه اداری آنها به معاون مدیر کلی و فرماندار به عنوان معاون استاندار ارتقا پیدا می کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات و موضوعات مردم در شهرستان حل و فصل و قدرت چانه زنی مدیران بالاتر می رود و این کمک به حل و فصل پروژه های مهم شهرستان خواهد کرد.

وی به فاکتورهای لازم برای ارتقا فرمانداری به فرمانداری ویژه افزود: با تلاش ها و پیگیری ها و رایزنی های همه جانبه و حمایت دولت و سایر مسئولان، دهلران توانست مجوز فرمانداری ویژه را کسب و امروز شاهد خوشحالی مردم شهرستان هستیم.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی از پیگیری استاندار، مسئولان شهرستانی و اصحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پروژه های دهلران/ پیگیری مطالبات مردم در سطح ملی

آخرین وضعیت پروژه های دهلران/ پیگیری مطالبات مردم در سطح ملی