مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-13سياسي

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس: جبهه مقاومت میراث سپهبد شهید سلیمانی است


نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در مصاحبه ای جنگ 33 روزه لبنان را عامل انتقال تجربه و الگوی مقاومت از لبنان به گروههای مقاومت در فلسطین دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی محمدی سیرت نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در آستانه 23 مرداد (14 آگوست) و سالروز پیروزی غرورآفرین مقاومت اسلامی لبنان در سال 2006 بر رژیم کودک کش صهیونیستی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری العهد (ارگان رسانه ای حزب الله لبنان) این روز را به مردم، دولت، دبیرکل و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان تبریک گفت.

او در این مصاحبه تأکید کرد که دستاورد مهم و استراتژیک پیروزی در جنگ 33 روزه، انتقال تجربه و الگوی مقاومت از لبنان به سرزمین های اشغالی و محور مقاومت بود.

حجت الاسلام علی محمدی سیرت در ابتدای سخنان خود گفت: قبل از بیان هر مطلبی لازم می دانم که سالروز پیروزی بزرگ و ستودنی ملت بزرگ و حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه در مقابل تجاوز رژیم اشغالگر قدس را که موازنه وحشت در منطقه را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد، به آحاد مردم لبنان از ادیان و اقوام و مذاهب مختلف و همچنین دولت لبنان و به ویژه رزمندگان مقاومت اسلامی در این کشور و بالاخص برادر مجاهد و عزیزم جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدحسن نصرالله صمیمانه تبریک و تهنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس: جبهه مقاومت میراث سپهبد شهید سلیمانی است

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس: جبهه مقاومت میراث سپهبد شهید سلیمانی است