مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-13اقتصادي

شرکت آب منطقه ای بر مصرف آب فولاد نظارت می کند


مدیر ارشد فنی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: نظارت و کنترل قرارداد بین فولاد و شرکت آب منطقه ای بر عهده آب منطقه ای اصفهان است.

- جواد نیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با قرارداد شرکت فولاد مبارکه به منظور برداشت آب از زاینده رود برای مصارف صنعتی اظهار داشت: قراداد اولیه در سال 1356 جهت احداث کارخانه فولاد در منطقه منعقد و قرارداد فعلی در سال 1368 و هم زمان با راه اندازی کارخانه فی مابین شرکت آب منطقه ای اصفهان و فولاد مبارکه منعقد شده است و نظارت و کنترل قرارداد بر عهده آب منطقه ای اصفهان است.

مدیر ارشد فنی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بی نظیر دانستن سرمایه گذاری فولاد در زمینه تصفیه پساب های صنعتی بیان کرد: تصفیه خانه های پساب فولاد مبارکه هم زمان با راه اندازی کارخانه در مدار تصفیه قرار گرفته و کلیه پساب های شرکت اعم از پساب صنعتی، شیمیایی و بهداشتی، تصفیه و جهت مصرف آب فضای سبز یا تولید فولاد مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد.

وی در پایان به استاندار شرکت فولاد در ارتباط با تولید آلاینده ها اشاره کرد و تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه با اخذ گواهینامه ISO14001 پارامترهای آلاینده شرکت تحت کنترل واحد محیط زیست استان و کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آب منطقه ای بر مصرف آب فولاد نظارت می کند

شرکت آب منطقه ای بر مصرف آب فولاد نظارت می کند