مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-13سياسي

رعایت دستورات بهداشتی در مجالس عزاداری الگوی سایر برنامه ها شود


امام جمعه موقت بجنورد با تاکید بر لزوم رعایت دستورات بهداشتی در مجالس عزاداری حسینی گفت: این اقدام باید الگویی برای سایر جلسات و برنامه ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه بجنورد با اشاره به سالروز وقوع کودتای آمریکا برای بازگرداندن شاه به ایران اظهار کرد: تکیه مصدق بر آمریکا از جمله بزرگترین اشتباهات بود زیرا همه می دانند که تکیه بر دشمن امری اشتباه است.

وی افزود: از نظر شرعی این اقدام حرکتی حرام بوده و از نظر عقلی نیز تکیه بر دشمن اشتباهی محض است.

امام جمعه موقت بجنورد همچنین خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران از همان زمان برقرار است و تاکنون ادامه داشته و تا زمانی که این نظام و هیأت حاکمه در آمریکا حضور داشته باشند، دشمنی با ایران را ادامه می دهند.

وی همچنین با اشاره به برخی از تحلیل های کارشناسی درباره افول آمریکا گفت: کارشناسان در اقصی نقاط دنیا وضعیت آمریکا را رو به افول توصیف می کنند و شکست های متعدد در برابر ایران نیز از جمله نشانه های همین افول است.

موسوی جاجرمی حضور مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری را از جمله آخرین شکست های آمریکا در برابر ایران دانست و گفت: حضور مردم در انتخابات با وجود هجمه سنگین آمریکا عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت دستورات بهداشتی در مجالس عزاداری الگوی سایر برنامه ها شود

رعایت دستورات بهداشتی در مجالس عزاداری الگوی سایر برنامه ها شود