مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-13سياسي

اعلام جزییات محدودیت های کرونایی جدید؛ فردا/ صف دارو باید جمع شود


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیمات جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا که امروز با حضور رییس جمهوری برگزار شد، گفت: - اعلام جزییات محدودیت های کرونایی جدید؛ فردا/ صف دارو باید جمع شود سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیمات جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا که امروز با حضور رییس جمهوری برگزار شد، گفت: ناگزیریم که تشدید محدودیت ها را با توجه به وضعیت بیماری در کشور داشته باشیم همچنین تاکید شد که مراسم عزاداری محرم در فضاهای سربسته و دسته روی باید ممنوع شود و در عین حال تاکید شد که باید کاری کنیم که در داروخانه ها صف برای دریافت دارو و .

جمع شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی درباره تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا که امروز با حضور رییس جمهوری برگزاری شد، گفت: امروز تصمیمات مهمی گرفته و توصیه های بسیار مهمی هم انجام شد.

اولا مروری بر روند بیماری در سطح دنیا داشتیم به ویژه در زمینه کرونای دلتا که سراسر دنیا را دارد می گیرد و آمریکا، انگلیس، روسیه و.

هم علی رغم اینکه میزان قابل توجهی واکسیناسیون انجام داده اند اما بیماری در آن ها در حال افزایش است که نشان دهنده مهاجم بودن این ویروس است بنابراین ما ضمن اینکه باید به دنبال انجام سریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات محدودیت های کرونایی جدید؛ فردا/ صف دارو باید جمع شود

اعلام جزییات محدودیت های کرونایی جدید؛ فردا/ صف دارو باید جمع شود