مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-13سياسي

حفظ سلامتی مردم درعزاداری ها وظیفه همگانی است/ آزادگان نماد صبر و پایداری ملت ایران


حفظ سلامتی مردم از واجبات است و عزاداری های حضرت سیدالشهدا(ع) در ماه محرم باید بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، در خطبه های نماز جمعه این هفته که در کنار مزار شهدای گمنام و در فضای باز برگزارشد، اظهار کرد: عزاداری های به اجرای پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا نظارت کافی داشته باشند.

خطیبب نماز جمعه پارس آباد بیان کرد: واقعه عاشورا کانون نور و رحمت الهی و سرمایه ای از حریت و مردانگی است و امام حسین(ع) با شهادت خود پیام آزادی خواهی و شهادت در راه حق را جاودانه کرد.

وی با اشاره به 26 مردادماه، سالروز بازگشت افتخارآمیز و غرورآفرین آزادگان به کشور، تصریح کرد: آزادگان، اسوه های صبر و مقاومت بوده و برای صیانت از دین مبین اسلام، نظام، انقلاب و کشور سال ها رنج اسارت در زندان های رژیم بعث عراق را تحمل کردند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی افزود: آزادگان نماد صبر، مظلومیت، استقامت و پایداری ملت ایران هستند.

باقری بنابی ادامه داد: عزت، عظمت، شرافت و استقلال کنونی کشور و ملت ایران مرهون ایثارگری ها و رشادت های مثال زدنی شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ سلامتی مردم درعزاداری ها وظیفه همگانی است/ آزادگان نماد صبر و پایداری ملت ایران

حفظ سلامتی مردم درعزاداری ها وظیفه همگانی است/ آزادگان نماد صبر و پایداری ملت ایران