مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-13سياسي

فریضه امر به معروف و نهی از منکر بی متولی و مظلوم واقع شده است


در هیچ روزگاری مثل زمان فعلی فریضه امر به معروف و نهی از منکر بی متولی و مظلوم واقع نشده است.

- ، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امروز در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: تا خلقت وجود دارد، خون امام حسین (ع) نجات بخش و هدایت گر است و تا قیامت عزای امام حسین (ع) برقرار است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) در تاریخ هزاران هزار عاشورایی تربیت کرده است؛ افزود: مهم ترین و اصلی ترین فلسفه و رسالت رخداد عاشورا اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است ولی من متأثر و متأسفم که در هیچ روزگاری فریضه امر به معروف و نهی از منکر بی متولی و مظلوم واقع نشده است و با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی امر به معروف و نهی از منکر مظلوم واقع می شود.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: با اجرای صحیح فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که سایر فریضه ها در جامعه تحقق می یابند.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه هر زمان امر به معروف و نهی از منکر از جامعه برچیده شود، آن موقع فلاکت و بدبختی جامعه را فرا می گیرد؛ گفت: با تعطیل شدن امر به معروف و نهی از منکر خشکسالی و انواع بلاها جامعه را فرا گرفته و تالاب ها خشک می شوند و انواع آفت ها جامعه را فرا می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریضه امر به معروف و نهی از منکر بی متولی و مظلوم واقع شده است

فریضه امر به معروف و نهی از منکر بی متولی و مظلوم واقع شده است