مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-13سياسي

کنترل کرونا نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است


امام جمعه اسالم با تأکید بر اینکه باید واکسن به اندازه کافی در اختیار مراکز برای واکسیناسیون قرار گیرد، گفت: مدیریت جهادی و انقلابی برای کنترل کرونا نیاز است.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، فلسفه اصلی قیام حضرت امام حسین (ع) را اصلاح جامعه از طریق امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و افزود: وقتی امت اسلامی در فاصله کوتاه پنجاه ساله بعد از پیامبر اکرم (ص) دچار انحراف و دین خدا به علت بدعت های مختلف دچار اعوجاج شده بود حضرت سیدالشهدا (ع) در مقابل این کجی ها ایستاد و جان خود را برای آگاهی جامعه در راه خدا تقدیم کرد.

باقری با بیان اینکه امر به معروف یعنی دعوت به همه خوبی ها و نهی از منکر یعنی بازداشتن از همه بدی ها، افزود: امر به معروف و نهی از منکر دو رکن اساسی و تکلیف مهم از فروع دین است که همه ما نسبت به آن در خانواده خود و جامعه مسئول هستیم.

امام جمعه اسالم گفت: امروز حتی دعوت مردم به استفاده از ماسک و نهی کردن از عدم رعایت مسائل بهداشتی خود مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به بیانات به اهمیت تأمین واکسن چه از طریق افزایش تولید داخلی و چه از طریق افزایش واردات واکسن مطمئن خارجی، ادامه داد: باید واکسن با سرعت بیشتری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل کرونا نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است

کنترل کرونا نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است