مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-13اقتصادي

معاون گمرک: ورود 45 کامیون سرم/ بی توجهی مسئولان برای ترخیص دارو


این مقام مسئول در گمرک ایران این را هم گفت که مواد اولیه دارویی در کشورمان به حد کافی وجود دارد، ولی در مواردی اهتمام کافی از سوی دستگاه های ذیربط جهت ترخیص و ورود به کشور نیست.

- این مقام مسئول در گمرک ایران این را هم گفت که مواد اولیه دارویی در کشورمان به حد کافی وجود دارد، ولی در مواردی اهتمام کافی از سوی دستگاه های ذیربط جهت ترخیص و ورود به کشور نیست.

معاون فنی در کشور و اقدام برای واردات، از روز سه شنبه واردات آن آغاز و گمرک از ورود اولین محموله ها خبر داد.

این در حالی است که تازه ترین اعلام ارونقی - معاون فنی گمرک ایران- به ایسنا از این حکایت دارد که از 19 مرداد تا امروز (22 مرداد ماه)، 45دستگاه کامیون حامل سرم از طریق گمرک بازرگان به مقصد گمرکات تهران و حضرت امام (ره) راه اندازی شده است.

وی در ادامه با اشاره به بخشنامه اخیر گمرک ایران به گمرکات اجرایی یادآور شد که طی این ابلاغیه، تمامی مواد اولیه واکسن ،دارو و تجهیزات مرتبط با دارو که با دارو ارتباط دارند باید بلافاصله در حداقل زمان ممکن ترخیص شود و هیچ گونه ایستایی و تعلل در این رابطه قابل پذیرش نیست.

این مقام مسئول در گمرک ایران این را هم گفت که مواد اولیه دارویی در کشورمان به حد کافی وجود دارد، ولی در مواردی اهتمام کافی از سوی دستگاه های ذیربط جهت ترخیص و ورود به کشور نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون گمرک: ورود 45 کامیون سرم/ بی توجهی مسئولان برای ترخیص دارو

معاون گمرک: ورود 45 کامیون سرم/ بی توجهی مسئولان برای ترخیص دارو