مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 12:252021-08-13سياسي

واکنش توییتری نمایندگان به عکس حاشیه ساز!


انتشار عکسی از سوی سفیران لندن و مسکو در سفارت روسیه در تهران با واکنش گسترده نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواجه شد تا جایی که رییس مجلس تاکید کرد که باید فورا هر دو سفیر به طور رسمی بابت اقدام انجام شده عذرخواهی کنند، - در غیر اینصورت واکنش قاطع دیپلماتیک ضروری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شب گذشته عکسی از ملاقات لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران با رییس جدید نمایندگی دیپلماتیک انگلیس در سفارت روسیه در تهران منتشر شد و در کنار آن عکسی قدیمی از چرچیل، روزولت و استالین در همان محل یعنی ساختمان سفارت شوروی سابق در تهران قرار داده شده بود.

این عکس حاوی ملاقات لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران با رییس جدید نمایندگی دیپلماتیک انگلیس در ایران سیمون شرکلیف در راه پله تاریخی است یعنب جایی که کنفرانس تهران سال 1943 در آن برگزار شد.

کنفرانس تهران (اسم رمز: یوریکا) با شرکت وینستون چرچیل، فرانکلین دلانو روزولت، و ژوزف استالین (رهبران بریتانیا، آمریکا و شوروی) از 6 تا 9 آذرماه 1322 (28 نوامبر تا 1 دسامبر 1943) به صورت سرّی و محرمانه در سفارت شوروی در تهران، پایتخت ایران برگزار شد و در آن زمان و در حالی که جنگ جهانی دوم در جریان بود کشورمان در اشغال نیروهای متفقین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش توییتری نمایندگان به عکس حاشیه ساز!

واکنش توییتری نمایندگان به عکس حاشیه ساز!