مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 12:452021-08-13پزشكي

تکمیل ظرفیت بیمارستان های خوزستان/ مردم بهداشت را مراعات کنند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان های خوزستان گفت: از مردم این استان درخواست می شود که بیشتر پروتکل های بهداشتی را مراعات کنند.

- فرهاد سلطانی در گفت وگو با به بیمارستان های استان بیش از هشت هزار نفر است، ادامه داد: محدودیت هایی در زمینه دارو وجود دارد ولی بیشتر بحث گرانی داروی بیماران مطرح است؛ بخشی از هزینه دارو را بیمار و بخشی را بیمه تقبل می کند ولی افرادی که به بیمارستان های خصوصی مراجعه و تحت درمان قرار می گیرند، مسئله گرانی دارو برای آنها سنگین است.

وی با اشاره به اینکه برخی بیماران کرونایی مثبت نیز به طور روزانه برای دریافت دارو به بیمارستان مراجعه می کنند، عنوان کرد: از مردم درخواست داریم که کمی به فکر خودشان باشند زیرا در حال حاضر همه چیز بر سر سیستم درمان خراب می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز یادآور شد: رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی، سفرهای بی مورد و اعمال جراحی غیرضروری به ویژه در حوزه زیبایی مثل کاشت مو، عمل بینی و تردد غیرضروری مردم اوضاع را وخیم تر می کند.

سلطانی بیان کرد: اگر مردم سه ماه حوصله می کردند تا واکسیناسیون به هدف نهایی برسد، این اتفاق رخ نمی داد چون واکسیناسیون در ایران هر چند دیر شروع شده ولی در یک ماه اخیر سرعت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت بیمارستان های خوزستان/ مردم بهداشت را مراعات کنند

تکمیل ظرفیت بیمارستان های خوزستان/ مردم بهداشت را مراعات کنند