مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 13:552021-08-13سياسي

گلرو: امیرعبداللهیان یک دیپلمات مسلط است


رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آقای امیرعبداللهیان جایگاه شایسته ای در وزارت امور خارجه داشتند، در مذاکرات مهم و راهبردی حضور داشته و منطقه را می فهمند و درک کرده اند و با مسائل از نزدیک آشنا هستند و دیپلمات مسلطی هستند.

- رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آقای امیرعبداللهیان جایگاه شایسته ای در وزارت امور خارجه داشتند، در مذاکرات مهم و راهبردی حضور داشته و منطقه را می فهمند و درک کرده اند و با مسائل از نزدیک آشنا هستند و دیپلمات مسلطی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن گفت وگوی عباس گلرو در برنامه دستخط به این شرح است: مهمان ارجمند این هفته برنامه دستخط متولد 1354 و از نمایندگان جوان مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم است.

به رغم جوان بودن، تجربیات طولانی در حوزه بین الملل و دیپلماسی دارد.

معاون اسبق سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری عربی سوریه، مشاور معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه، رایزن نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در دفتر نیویورک (سازمان ملل متحد) و از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای بوده است.

ایشان از نفرات اصلی مجلس بود که برای مراسم تحلیف با مهمانان خارجی در این چند روز بسیار رفت و آمد داشت و از آنها استقبال می کرد و قطعا از این مراسم و البته تحولات منطقه گفتنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلرو: امیرعبداللهیان یک دیپلمات مسلط است

گلرو: امیرعبداللهیان یک دیپلمات مسلط است