مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-13فناوري

نصب بیش از 2 هزار کیوسک تلفن همگانی در کردستان


این کیوسک ها به عنوان یکی از قدیمی ترین وسایل مخابراتی در پادگان ها، بیمارستان ها، زندان ها، پایانه های مسافربری و معابر عمومی در اختیار مردم قرار دارد و استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است.

- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر بیش از 2 هزار کیوسک تلفن همگانی در استان نصب و راه اندازی و امکانات آن بروزرسانی شده است.

آزاد حکمت روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این تعداد کیوسک تلفن همگانی در تمام شهرها و برخی روستاهای استان نصب و راه اندازی شده است و مردم می توانند به راحتی و با هزینه کم از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه برنامه ای برای حذف تلفن های همگانی در استان نداریم، اضافه کرد: تمام این دستگاه ها در استان به لحاظ فنی فعال و آماده استفاده است و از مردم انتظار داریم برای حفظ و نگهداری این دستگاه ها، مخابرات را یاری دهند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: این کیوسک ها به عنوان یکی از قدیمی ترین وسایل مخابراتی در پادگان ها، بیمارستان ها، زندان ها، پایانه های مسافربری و معابر عمومی در اختیار مردم قرار دارد و استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است.

حکمت یادآور شد: قابلیت شارژ مجدد کارت تلفن های همگانی از جمله مزایای چشمگیر این کارت های اعتباری به شمار می رود که با استقبال مردم روبرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب بیش از 2 هزار کیوسک تلفن همگانی در کردستان

نصب بیش از 2 هزار کیوسک تلفن همگانی در کردستان