مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-14اقتصادي

بنای تاریخی پل بریم باشت به بخش خصوصی واگذار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری بنای تاریخی پل بریم در شهرستان باشت به بخش خصوصی خبر داد.

- مجید صفایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در حاشیه بازدید از پروژه های حوزه میراث فرهنگی شهرستان باشت، اظهار کرد: این اقدام باهدف مرمت، حفاظت و بهره وری، ایجاد اشتغال زایی و توسعه زیرساخت های گردشگری در این شهرستان صورت می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انجام عملیات مرمت پل تاریخی بریم، گفت: تاکنون در هفت مرحله دهانه های این بنای تاریخی مرمت شده که برای مرحله هفتم یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

صفایی با اشاره به اینکه سنگ فرش، دیوارکشی و نرده کشی از بخش های مختلف مرمت پل تاریخی بریم در مراحل پیش بوده است، گفت: طرح مرمت پل بریم باهدف ماندگاری بیشتر این میراث ارزشمند تاریخی اجرا می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با همکاری صندوق احیاء وزارتخانه تاکنون دو بنای تاریخی حمام کهیار و کاروانسرای بافت تاریخی شهر دهدشت در استان باهدف سرمایه گذاری به بخش خصوصی واگذارشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنای تاریخی پل بریم باشت به بخش خصوصی واگذار می شود

بنای تاریخی پل بریم باشت به بخش خصوصی واگذار می شود