مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-14اجتماعي

ثبت نام دانش آموزان درمدارس خارج از محدوده سکونت منع قانونی ندارد


رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: برای ثبت نام مدرسه دانش آموزان در منطقه هایی غیر از محل سکونت منع قانونی وجود ندارد.

- علیرضا محمودی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در خصوص وضعیت ثبت نام مدارس استان اصفهان اظهار داشت: ثبت نام مدارس در مقطع ابتدایی از 15 خرداد شروع شد و دوره متوسطه نیز در یکی دو هفته آینده به اتمام می رسد، دلیل ثبت نام دیرتر متوسطه نیز هدایت تحصیلی دانش آموزان نهم به دهم بود که صادر شد و ثبت نام تمام پایه ها رو به اتمام است.

وی افزود: دانش آموزانی که هنوز موفق به ثبت نام در مدارس نشده اند هرچه زودتر به مدارس مراجعه کنند و فرایند ثبت نام خود را پیگیری کنند زیرا هرچقدر خانواده ها دیرتر به مدارس مراجعه کنند فرایند ثبت نام آنها سخت تر صورت می گیرد و دچار چالش های بیشتری می شوند.

رییس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در خصوص ثبت نام دانش آموزان شرکت کننده در آزمون های ورودی مدارس برتر تصریح کرد: دانش آموزان شرکت کننده در آزمون های تیزهوشان، نمونه دولتی و فرهنگ باید قبل از اعلام نتایج نهایی در یکی از مدارس دولتی پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: در نهایت امر برای تک تک دانش آموزان این استان و این کشور مدرسه پیش بینی شده و هیچوقت ظرفیت همه مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دانش آموزان درمدارس خارج از محدوده سکونت منع قانونی ندارد

ثبت نام دانش آموزان درمدارس خارج از محدوده سکونت منع قانونی ندارد