مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-14بين الملل

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: همگرایی ایران و الجزایر نگران کننده است


وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه فلسطینی ها ترجیح می دهند در آنچه ذلت نامید، زندگی کنند و پیشنهادهای تل آویو را نپذیرند، گفت که همگرایی ایران و الجزایر نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاییر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که اخیرا برای افتتاح دفتر ارتباطات دیپلماتیک این رژیم در مغرب به رباط سفر کرده است، اظهاراتی را خصوص ایران بر زبان آورد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری هسپرس ، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس مطبوعاتی که شامگاه پنجشنبه در شهر الدار البیضاء در حاشیه پایان سفرش به مغرب برگزار شد، گفت: ما مسئله صحراء و مسائلی را که مورد اهتمام دو طرف است، مورد بحث و بررسی قرار دادیم .

یاییر لاپید با ادعای اینکه به هیچ گونه معامله تسلیحاتی نپرداختیم ، اضافه کرد: ما درباره نقش کشور الجزایر در منطقه نگرانی های مشترکی داریم؛ کشوری که به ایران نزدیک تر شده و در حال حاضر نیز موج [مخالفتی] علیه پذیرش اسراییل در اتحادیه آفریقا به عنوان عضو ناظر به راه انداخته است .

رژیم صهیونیستی که اخیرا به عنوان عضو ناظر به اتحادیه آفریقا پیوسته است، اخیرا با مخالفت شدید شماری از کشورهای آفریفایی به ویژه الجزایر مواجه شده است؛ رسانه ها به تازگی گزارش دادند که الجزایر روند تشکیل یک گروه آفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: همگرایی ایران و الجزایر نگران کننده است

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: همگرایی ایران و الجزایر نگران کننده است