مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-14اجتماعي

سوگواره بصیرت عاشورایی در 3 بقعه کردستان برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ویژه برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی در 3 بقعه سطح استان کردستان و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار می شود.

-  حجت الاسلام محمد کاروند در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ویژه برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی در 3  بقعه سطح استان کردستان و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دست اندرکاران و خادمان بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان کردستان در ماه محرم الحرام و همزمان با اجرای طرح بصیرت عاشورایی ، با اولویت قرار دادن سلامت زائران و عزاداران خود را ملزم به رعایت تمامی شیوه نامه های اجرایی دانسته و اجرای پروتکل های بهداشتی بیش از گذشته مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: بقعه متبرکه امامزاده هاجر خاتون(س) شهرستان سنندج ،بقعه متبرکه امامزادگان عبدالله،اسماعیل و محمد(ع) شهرپیرتاج و بقعه متبرکه امامزادگان هاجر و سارا(س) شهرستان مجازی و با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی برگزار شده و برنامه ریزی لازم جهت بهره برداری حداکثری از این ظرفیت در این ویژه برنامه نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره بصیرت عاشورایی در 3 بقعه کردستان برگزار می شود

سوگواره بصیرت عاشورایی در 3 بقعه کردستان برگزار می شود