مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-14سياسي

دولت فریاد مظلومیت مناطق کمتر توسعه یافته را بشنود


نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: انتظار مردم از دولت انقلابی توزیع متوازن اعتبارات به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و بهبود فضای کسب و کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست فراکسیون حامیان انقلاب اسلامی با حضور وزاری پیشنهادی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امور اقتصادی و دارایی، نیرو و راه و شهرسازی و به ریاست سید محمد موحد برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد موحد در این نشست اظهار داشت: انتظار مردم از دولت انقلابی توزیع متوازن اعتبارات به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و بهبود فضای کسب و کار است.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با خطاب قرار دادن عزت الله ضرغامی وزیر پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بیان کرد: گردشگری و توریست یکی از صنعت های پول ساز جهان و جذب درآمد است که انتظار می رود در دولت مردمی ایران قوی شاهد تحولی اساسی در این حوزه باشیم.

وی گفت: امید است شاهد گام جدی دولت در جهت ایجاد توازن منطقه ای در توزیع اعتبارات  در تمامی مناطق کشور به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته باشیم.

موحد با اشاره به ظرفیت های حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: مناطقی چون چشمه بلقیس و طسوج در شهرستان چرام، تنگ سولک و ماغر در شهرستان بهمیی، کمر دوغ شهرستان کهگیلویه و موگرمون شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت فریاد مظلومیت مناطق کمتر توسعه یافته را بشنود

دولت فریاد مظلومیت مناطق کمتر توسعه یافته را بشنود