مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-14سياسي

آستان قدس رضوی از تشدید محدودیت ها به خاطر موج پنجم کرونا خبر داد


روابط عمومی آستان قدس رضوی در ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان در خصوص تمهیدات پیش بینی شده موج پنجم کرونا اطلاعیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن این اطلاعیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ 1.

از امروز تا رفع شرایط حاد موج پنجم کرونا و با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری، اجرای دستورالعمل های بهداشتی در حرم مطهر رضوی و نظارت بر آن، به خصوص در رواق ها و شبستان ها تشدید می شود.

2.

آستان قدس رضوی تمهیدات ویژه ای برای تامین داروهای مورد نیاز بیماران، حمایت از کادر درمان و پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی اتخاذ کرده است 3.

به اطلاع می رساند برای بهره مندی عموم محبان اهل بیت(ع) در ایران اسلامی و اقصی نقاط جهان، تمامی مراسم و محافل عزاداری و آیین های حرم مطهر رضوی در دهه اول ماه محرم از طریق شبکه های مختلف رسانه ملی، شبکه های بین المللی و همچنین بسترهای رسمی آستان قدس رضوی در فضای مجازی پخش می شود و علاقه مندان می توانند از این طریق، مخاطب برنامه های معنوی آستان قدس رضوی باشند.

4.

برای حفظ سلامتی زائران عزیز، آیین های عزاداری حرم مطهر رضوی که هرساله با حضور زائران و مجاوران انجام می شد، در شرایط کنونی صرفاً به صورت نمادین، بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان قدس رضوی از تشدید محدودیت ها به خاطر موج پنجم کرونا خبر داد

آستان قدس رضوی از تشدید محدودیت ها به خاطر موج پنجم کرونا خبر داد