مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-14سياسي

زاکانی از تخصص لازم برای شهرداری تهران برخوردار نیست


مخالفان استعفای زاکانی از نمایندگی مردم قم تاکید داشتند که وی از تخصص لازم برای ایفای نقش شهرداری برخوردار نبوده و باید در سمت نمایندگی جهت اجرای وعده هایی که به مردم قم داده است باقی بماند.

- مخالفان استعفای زاکانی از نمایندگی مردم قم تاکید داشتند که وی از تخصص لازم برای ایفای نقش شهرداری برخوردار نبوده و باید در سمت نمایندگی جهت اجرای وعده هایی که به مردم قم داده است باقی بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی صبح امروز (شنبه) مجلس تقاضای استعفای علیرضا زاکانی نماینده مردم قم را بررسی کردند.

محمد باقری بناب در مخالفت با این درخواست بیان کرد: بحث مهم و اساسی که در کشور ما مغفول مانده است تخصص و تعهد است؛ مگر ما افراد متخصص در کشور کم داریم که اعضای شورای شهر آقای زاکانی را به عنوان شهردار تهران انتخاب کردند؟ آقای زاکانی از تخصص لازم برای این سمت برخوردار نیستند.

تا به کی ما باید از این نقطه ضربه بخوریم؟ هرگاه افراد غیرمتخصص را در سازمان ها و نهادها قرار دادیم عملا دیدیم که کارایی ندارند.

مگر سمت نماینده مردم قم بودن کمتر از شهرداری تهران است؟ ایشان که مدعی هستند قم قلب تپنده اسلام است پس نماینده این حوزه بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی از تخصص لازم برای شهرداری تهران برخوردار نیست

زاکانی از تخصص لازم برای شهرداری تهران برخوردار نیست