مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-14اقتصادي

تخصیص اعتبار120 میلیاردی برای تامین تجهیزات پزشکی کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تخصیص اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان جهت تامین و خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، جعفر آهنگران رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آخرین جلسه هیئت مدیره سازمان مبنی بر اعلام نیاز بیمارستان به تجهیزات پزشکی، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش با اولویت قرار دادن ضرورت های کنونی جامعه و به منظور جلوگیری از فرایند تشریفات برگزاری مناقصه؛ از سر جمع بودجه فرهنگی، گردشگری و عمرانی نسبت به تامین و خرید تجهیزات پزشکی، اعتباری  بالغ بر 12 میلیارد تومان را به این مهم اختصاص داده است.

آهنگران در خصوص واردات واکسن توسط بخش خصوصی جهت واکسیناسیون تمام ساکنان جزیره کیش، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش فقط اخذ مجوز واردات واکسن از طریق وزارت بهداشت و درمان را بر عهده دارد.

وی بر تحقق پذیری این مهم ابراز امیدواری کرد و افزود: با ابلاغ دستور مساعد از سوی وزارتخانه به سازمان غذا و دارو، واکسن مورد نیاز ساکنان جزیره توسط بخش خصوصی تامین می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به هماهنگی که با مدیریت عالی استانداری به عمل آمد به زودی با افزایش انتقال واکسن به جزیره؛ افراد 18سال به بالا جهت واکسیناسیون در دستور کار قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار120 میلیاردی برای تامین تجهیزات پزشکی کیش

تخصیص اعتبار120 میلیاردی برای تامین تجهیزات پزشکی کیش