مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-14پزشكي

بایدها و نبایدهای ارتودنسی در کودکان و بزرگسالان


یک متخصص ارتودنسی در چهارمحال و بختیاری گفت:در مجموع افرادی که سر و صورت آنان در تصادف دچار حادثه شده باشد، افرادی که شکاف لب و کام یا ناهنجاری صورت داشته و بیمارانی که دندان های نامرتب دارند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک متخصص ارتودنسی در چهارمحال و بختیاری گفت:در مجموع افرادی که سر و صورت آنان در تصادف دچار حادثه شده باشد، افرادی که شکاف لب و کام یا ناهنجاری صورت داشته و بیمارانی که دندان های نامرتب دارند، عموما نیازمند انجام ارتودنسی هستند، زمان ارتودنسی در افراد متفاوت است.

محمدعلی مومنی در گفت وگو با ایسنا در خصوص بهترین زمان برای انجام ارتودنسی در افراد، اظهار کرد: برخی از درمان ها را باید در سن هشت تا 9 سالگی انجام داد، به ویژه در افرادی که دارای مشکلاتی در فک مانند جلودزدگی هستند، این روش باید در سن مناسب انجام شود.

وی افزود: افرادی که فک بالایی آن ها دارای جلوزدگی است، بهترین سن برای انجام ارتودنسی در آنان سن 10 تا 11 سالگی است و افرادی که نیازمند ارتودنسی ثابت هستند، بهترین سن برای آنان، 12 سالگی است.

این متخصص ارتودنسی در خصوص تعیین زمان ماندگاری ارتودنسی در دهان، تصریح کرد: تعیین زمان دقیق و پیچیده است، در برخی از افراد تا چهار سال و در برخی تنها طی چند ماه جواب می دهد، اگر بهداشت دهان بیمار رعایت نشود، ارتودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای ارتودنسی در کودکان و بزرگسالان

بایدها و نبایدهای ارتودنسی در کودکان و بزرگسالان