مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-14سياسي

بیشترین جرائم سایبری مربوط به حوزه اقتصادی است


عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی فارس گفت: بررسی جرائم سایبری در سال های 91 تا 95 نشان می دهد که از مجموع پرونده های تشکیل شده حوزه اقتصادی 47 درصد، - ایسنا/فارس عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی فارس گفت: بررسی جرائم سایبری در سال های 91 تا 95 نشان می دهد که از مجموع پرونده های تشکیل شده حوزه اقتصادی 47 درصد، حوزه اخلاقی و فرهنگی 32 درصد و حوزه اجتماعی 14 درصد و حوزه سیاسی 7 درصد از جرائم را به خود اختصاص داده است.

یلدا راهدار شنبه 23 مرداد در جلسه کمیسیون فناوری، اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق بازرگانی فارس با موضوع امنیت سایبری و بررسی الزامات امنیتی در حوزه استارتاپ ها و کسب و کارها، گفت: امروزه فضای مجازی با زندگی روزمره و کسب و کار مردم وابسته شده که این موضوع باید مورد توجه تصمیم گیران قرار گیرد.

او با اشاره به تهدیدات سایبری در امنیت اطلاعات، افزود: امنیت اطلاعات به حفاظت از اطلاعات و به حداقل رساندن خطر افشای اطلاعات در بخش های غیرمجاز اشاره دارد که با توجه به رشد کسب و کارهای مجازی توجه به پیشگیری از جرایم سایبری ضرورتی انکار ناپذیر است.

راهدار اظهار کرد: امنیت اطلاعات مجموعه ای از ابزارها برای جلوگیری از سرقت، حمله، جنایت، جاسوسی و خرابکاری و علم مطالعه روش های حفاظت از داده ها در رایانه ها و نظام های ارتباطی در برابر دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین جرائم سایبری مربوط به حوزه اقتصادی است

بیشترین جرائم سایبری مربوط به حوزه اقتصادی است