مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-14سياسي

جوکار: برخی وزرای پیشنهادی سابقه خوبی دارند/ گمانه زنی درباره استاندار یزد تکذیب شد


نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی وضعیت وزیران پیشنهادی رییس جمهور را متفاوت دانست و گفت: بررسی اجمالی برخی از وزاری پیشنهادی نشان می دهد که سوابق اجرایی خوبی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، محمدصالح جوکار در گفت وگویی رسانه ای پیرامون ارزیابی وزاری پیشنهادی و گزینه انتخابی وزارت بهداشت با توجه به شرایط کرونایی فعلی جامعه اظهار کرد: وضعیت اعضای کابینه جدید متفاوت است؛ برخی از وزرای پیشنهادی تجربه و سابقه خوبی دارند و از کارآمدی مناسبی برای تصدی مسئولیت های مربوطه برخوردا هستند.

وی با بیان این که برخی از اعضای کابینه را می توان کارآمدتر و بهتر انتخاب کرد افزود: بررسی اجمالی برخی از وزاری پیشنهادی نشان می دهد که سوابق اجرایی خوبی دارند و گزینه مناسبی به شمار می روند اما در مواردی نیز گزینه های بهتر و کارآمدتری نیز هستند که می توان از حضور آنها در وزارتخانه های مختلف بهره برد.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به وزیر پیشنهادی بهداشت دولت سیزدهم تصریح کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان در گذشته مسئولیت هایی در حوزه وزارت بهداشت داشته و فعالیت های اجرایی خوبی در پرونده خود به ثبت رسانده است؛ بنابراین می تواند فرد مورد اطمینان و اعتماد باشد و امورات وزارت بهداشت را به خوبی دنبال خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: برخی وزرای پیشنهادی سابقه خوبی دارند/ گمانه زنی درباره استاندار یزد تکذیب شد

جوکار: برخی وزرای پیشنهادی سابقه خوبی دارند/ گمانه زنی درباره استاندار یزد تکذیب شد