مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-14اقتصادي

تعطیلی در راه است/ پیش بینی افزایش جریمه تردد بین استانی


استاندار قم با اشاره به پیش بینی تعطیلی جدید در روزهای پیشِ رو، از افزایش قیمت جریمه تردد بین استانی از یک میلیون تومان به دو میلیون تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در گفت و گو با خبرنگاران با تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان (ع) و یاران باوفای ایشان، به برگزاری جلسه ستاد ملی مبارزه با بین استانی خواهد بود.

استاندار قم سپس به عدم تعطیلی سازمان ها و ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و امدادی اشاره و خاطرنشان کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شد تا ظرفیت حمل و نقل عمومی در روزهای پیشِ رو به یک سوم کاهش یابد، ضمن آن که خودروهای شخصی نیز با منع تردد رو به رو خواهند بود و در صورت تردد، جریمه ای دو میلیون تومانی برای آنان منظور خواهد شد.

وی در ادامه به تداوم برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی پرداخت و یادآور شد: بر اساس ابلاغیه ها، دسته روی و برگزاری عزاداری در فضای بسته ممنوع است.

استاندار قم افزود: در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره جبران خسارت مشاغل از تعطیلی های پیشِ رو هم سخن به میان آمد که جزییات آن اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی در راه است/ پیش بینی افزایش جریمه تردد بین استانی

تعطیلی در راه است/ پیش بینی افزایش جریمه تردد بین استانی