مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-14پزشكي

تعطیلی حرم مطهر رضوی ضروری است/ سهمیه واکسن و داروی مشهد 3 برابر شود


اعضاء هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد در دیدار با استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برای کاهش آمار مرگ و میر بر اثر کرونا سهمیه داروی استان تا سه برابر سهمیه فعلی افزایش یابد، - اعضاء نظام پزشکی مشهد در دیدار با استاندار تأکید کردند؛ تعطیلی حرم مطهر رضوی ضروری است/ سهمیه واکسن و داروی مشهد 3 برابر شود ایسنا/خراسان رضوی اعضاء هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد در دیدار با استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برای کاهش آمار مرگ و میر بر اثر کرونا سهمیه داروی استان تا سه برابر سهمیه فعلی افزایش یابد، تأکید کردند: شرایط شهر به قدری وخیم است که تعطیلی حرم مطهر رضوی ضروری به نظر می رسد.

اعضاء هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد شامگاه گذشته، 22 مرداد ماه، به منظور پیگیری همکاری و شناسایی راهکارهای برون رفت استان از شرایط حاد کرونایی با استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار اعضاء هیأت مدیره نظام پزشکی مشهد خواستار سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در مشهد شدند و تقاضا کردند برای کاهش آمار مرگ و میر بر اثر کرونا سهمیه داروی استان تا سه برابر سهمیه فعلی افزایش یابد.

در این دیدار همچنین اعضاء هیأت مدیره نظام پزشکی مشهد بر لزوم بهره گیری بیشتر از ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی در عزاداری های محرم و صفر تاکید کردند و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی حرم مطهر رضوی ضروری است/ سهمیه واکسن و داروی مشهد 3 برابر شود

تعطیلی حرم مطهر رضوی ضروری است/ سهمیه واکسن و داروی مشهد 3 برابر شود