مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-14سياسي

نهمین سوگواره احلی من العسل به صورت مجازی برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: نهمین سوگواره احلی من العسل همزمان با ششم ماه محرم به صورت مجازی در 12 شهرستان و منطقه استان و با جمعیت محدود در بیرجند برگزار می شود.

- محمدعلی واقعی، امروز شنبه 23 مرداد به رسانه ها اعلام کرد: آیین نمادین سوگواره احلی من العسل ساعت 17 و 30 دقیقه فردا - یکشنبه - با اجرای کاروان رهپویان حضرت قاسم (ع) در آستان امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می شود و در این آیین 40 دانش آموز نوجوان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای باقریه بیرجند حضور خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری خطاب به جوانان و نوجوانان در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر لزوم برجسته کردن ارزش های معنوی از قبیل اخلاص، ایثار، گذشت و شجاعت ادامه داد: سوگواره احلی من العسل متناسب با شرایط کرونایی و بهره مندی از بستر شبکه شاد به عنوان یکی از بهترین نمونه های استفاده از فضاهای مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر نهادینه شدن فرهنگ عاشورایی در نسل نو تاکید کرد و گفت: در سال های اخیر مراسم سوگواره احلی من العسل به نام حضرت قاسم ابن الحسن (ع) برگزار می شود لذا این سوگواره در راستای نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی نه تنها جای خود را در جامعه باز کرده، بلکه در گفتمان جهانی نیز بازتاب فراو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین سوگواره احلی من العسل به صورت مجازی برگزار می شود

نهمین سوگواره احلی من العسل به صورت مجازی برگزار می شود