مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-14اقتصادي

اهمیت خوزستان برای صادرات/ تنظیم 36 پروژه تحولی


وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت (صمت) با تاکید بر اهمیت استان خوزستان در ارتباط با کشورهای همسایه، از تنظیم 36 پروژه تحولی خبر داد و گفت که وزارت صمت به دلیل تنوع و انباشتگی کار درگیر روزمرگی شده که باید این فضا بشکند.

- وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت (صمت) با تاکید بر اهمیت استان خوزستان در ارتباط با کشورهای همسایه، از تنظیم 36 پروژه تحولی خبر داد و گفت که وزارت صمت به دلیل تنوع و انباشتگی کار درگیر روزمرگی شده که باید این فضا بشکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت (صمت)، در نشست مجمع نمایندگان خوزستان که در تهران برگزار شد، گفت: خوزستان به عنوان یک پل ارتباطی بسیار مناسب با کشورهای همسایه است که در حوزه صادرات می تواند نقش موثری ایفا کند.

بنابراین توجه به این استان از اولویت های وزارت صمت خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه توزیع امکانات در کشور عادلانه نیست، تصریح کرد: وجود 11 میلیون حاشیه نشین نشان دهنده اوج بی نظمی و بی برنامگی است.

همچنین در شهرهای بزرگی به دلیل تراکم صنعت با مشکلات آلودگی های مختلف رو به رو هستیم.

فاطمی امین با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و پیشرفت مستلزم توزیع عادلانه مدیریت بخش صنعت، معدن و تجارت است، اظهار کرد: یکی از برنامه های ما تربیت مدیران گام دوم است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت خوزستان برای صادرات/ تنظیم 36 پروژه تحولی

اهمیت خوزستان برای صادرات/ تنظیم 36 پروژه تحولی