مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-14اجتماعي

وقوع پدیده رگبار و رعد و برق در گیلان طی 2 روز آینده


مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه از عصر و شب امروز شاهد وزش باد، رگبار و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها خواهیم بود، تصریح کرد: - ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه از عصر و شب امروز شاهد وزش باد، رگبار و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها خواهیم بود، تصریح کرد: این سامانه جوی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه فعالیت بیشتری دارد.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد دانست و اظهار کرد: در حال حاضر سیاهکل با 36 درجه سلسیوس و جیرنده و دیلمان با 25 درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان هستند.

وی بیشینه و کمینه دمای هوای رشت را به ترتیب 35 و 25 درجه سلسیوس دانست و افزود: رطوبت هوا نیز به طور متوسط 40 درصد است.

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه از عصر و شب امروز شاهد وزش باد، رگبار و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها خواهیم بود، تصریح کرد: این سامانه جوی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه فعالیت بیشتری دارد، اما آسمان گیلان تا پایان هفته غالبا صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

دادرس، با اشاره به شکل گیری ناپایداری های موقتی و همرفتی، افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد، گفت: با گذر این جریانات کم و بیش ناپای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع پدیده رگبار و رعد و برق در گیلان طی 2 روز آینده

وقوع پدیده رگبار و رعد و برق در گیلان طی 2 روز آینده