مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-14پزشكي

روزهای سخت تری در انتظار استان سمنان است


دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با اشاره به تداوم سیر صعودی مبتلایان در این استان و افزایش مناطق پرخطر در استان پیش بینی کرد: - ایسنا/سمنان دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با اشاره به تداوم سیر صعودی مبتلایان در این استان و افزایش مناطق پرخطر در استان پیش بینی کرد: روزهای سخت تری در انتظار استان باشد.

دکتر نوید دانایی در نشست ستاد استانی مقابله با کروناویروس از افزایش مبتلایان در این استان خبر داد و اظهار کرد: پنج شهرستان از شهرستان های هشت گانه استان در وضعیت قرمز کرونایی و سه شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس ادامه داد: در حال حاضر سه شهرستان میامی، مهدیشهر و آرادان در استان نارنجی و مابقی شهرستان ها قرمز هستند که نشان از افزایش سرایت بیماری دارد.

وی با اشاره به سیر صعودی میزان مبتلایان و بستری های کرونایی در استان عنوان کرد: پیش بینی می شود که در روزهای آینده تعداد بیماران کووید19 در استان افزایش یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان بر لزوم کنترل رفت وآمد خودروها در داخل و خارج شهرها تاکید و خاطرنشان کرد: کنترل تردد داخل شهری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سخت تری در انتظار استان سمنان است

روزهای سخت تری در انتظار استان سمنان است