مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-14سياسي

995 پرونده را به صورت قانونی درکمیسیون ماده 5 تغییر کاربری دادیم


شهردار میبد با اشاره به تغییر کاربری 995 پرونده به صورت قانونی در کمیسیون ماده 5، این اقدام را یکی از نقاط قوت زمان مدیریت خود در رابطه با صدور پروانه و کارهای زیرساختی شهر میبد ذکر کرد.

- ایسنا/یزد شهردار میبد با اشاره به تغییر کاربری 995 پرونده به صورت قانونی در کمیسیون ماده 5، این اقدام را یکی از نقاط قوت زمان مدیریت خود در رابطه با صدور پروانه و کارهای زیرساختی شهر میبد ذکر کرد.

علیرضا نقوی در نشست با خبرنگاران در مورد اقدامات شهرداری جهت جلوگیری از تخلف سازی، اظهار کرد: در گذشته ی نه چندان دور، شهرداری رأسا تغییر کاربری هایی را انجام می داد و این اقدام در دراز مدت باعث بروز مشکلاتی برای شهر و شهروندان شده بود.

وی ادامه داد: در دوره ی پنجمین شورای اسلامی 995پرونده را در کمیسیون ماده پنج استان به جریان انداختیم که توانستیم به صورت قانونی، تغییر کاربری این زمین ها را از شورای عالی معماری و شهرسازی بگیریم.

وی با اشاره به 246 هزار و 361مربع تغییر کاربری مسکونی در مدت مدیریت خود یعنی حدوداً 30 ماه را یادآور شد و گفت: 89 هزار مترمربع تغییر کاربری تجاری و خدماتی بود، چهار هزار و 500 متر مربع فرهنگی مذهبی، 39 هزار متر مربع اداری و برای توسعه ی مدارس شهرستان 21هزار متر مربع آموزشی بود و این ها یکی از نقاط قوتی است که در صدور پروانه و کارهای ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

995 پرونده را به صورت قانونی درکمیسیون ماده 5 تغییر کاربری دادیم

995 پرونده را به صورت قانونی درکمیسیون ماده 5 تغییر کاربری دادیم