مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-14سياسي

ظرفیت بخش خصوصی برای افزایش واردات واکسن کرونا به کار گرفته شود


در همه شهرستان های استان هرمزگان، تلاش شده تا ظرفیت ها برای بستری بیماران مبتلا به کرونا افزایش یابد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: در همه شهرستان های استان هرمزگان، تلاش شده تا ظرفیت ها برای بستری بیماران مبتلا به کرونا افزایش یابد.

فریدون همتی صبح امروز (23 مردادماه) در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس و به ریاست آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان برگزار شد، ضمن تشریح اقدامات مقابله با کرونا در استان هرمزگان، عنوان کرد: تشخیص و شناسایی زودهنگام بیماران مبتلا به کرونا جهت درمان و قرنطینه آنها، آموزش و اطلاع رسانی گسترده با محوریت صداوسیما و همکاری دیگر رسانه ها، توسعه واکسیناسیون عمومی از جمله واکسیناسیون افراد 18 ساله به بالا در جزایر استان هرمزگان، از اقدامات مهم مقابله با کرونا در هرمزگان بوده است.

وی ادامه داد: تجهیز محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس برای بستری بیماران مبتلا به کرونا تا ظرفیت هزار تخت در حال انجام است، که بخشی از آن صورت گرفته و در صورت نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.

استاندار هرمزگان افزود: بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس با 98 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است که این ظرفیت درمانی نیز برای بستری بیماران مبتلا به کرونا، استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بخش خصوصی برای افزایش واردات واکسن کرونا به کار گرفته شود

ظرفیت بخش خصوصی برای افزایش واردات واکسن کرونا به کار گرفته شود