مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-14سياسي

نیمی از تخت های کرونایی پُر شده/ در وضعیت خطرناکی به سر می بریم


استاندار کرمانشاه از تکمیل شدن نیمی از ظرفیت تخت های کرونایی استان خبر داد و افزود: اگر با همین روند ادامه دهیم، ظرف روزهای آینده مابقی ظرفیت هم پر می شود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از تکمیل شدن نیمی از ظرفیت تخت های کرونایی استان خبر داد و افزود: اگر با همین روند ادامه دهیم، ظرف روزهای آینده مابقی ظرفیت هم پر می شود.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (23 مرداد) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با اشاره به تداوم سیر افزایشی مبتلایان کرونا در استان گفت: متاسفانه موج جدید کرونا که از نوع سویه دلتا است با سرعت بسیاری در حال پیشروی است، بطوری که ظرف چند روز گذشته تعداد بستری های استان به حدود هزار نفر رسیده است.

وی با اشاره به وجود 3500 تخت بیمارستانی در استان در تمامی بخش های دولتی و خصوصی گفت: نهایتا بتوانیم از این تعداد دو هزار تخت را به بیماران کرونایی اختصاص دهیم و این یعنی اینکه تا همین حالا نیمی از ظرفیت اختصاص داده شده تکمیل شده است.

بازوند گفت: آنطور که مشخص است 50 درصد ظرفیت مابقی هم ظرف روزهای آینده پر خواهد شد و این هشداری جدی برای استان است، زیرا حقیقتا در وضعیت خطرناکی هستیم و باید پروتکل ها با جدیت بیشتری اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از تخت های کرونایی پُر شده/ در وضعیت خطرناکی به سر می بریم

نیمی از تخت های کرونایی پُر شده/ در وضعیت خطرناکی به سر می بریم