مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-14اجتماعي

میزان واکسیناسیون مناطق محروم زنجان رضایت بخش نیست


وضعیت واکسیناسیون در مناطق محروم مانند اسلام آباد، نجف آباد، خیام و کوی فرهنگ رضایت بخش نبوده و نیازمند اتخاذ تمهیدات لازم است.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: وضعیت واکسیناسیون در مناطق محروم مانند اسلام آباد، نجف آباد، خیام و کوی فرهنگ رضایت بخش نبوده و نیازمند اتخاذ تمهیدات لازم است.

رضا عسگری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با شرایط واکسیناسیون در مناطق روستایی زنجان، اظهار کرد: درصد مشارکت برای واکسیناسیون در دهستان های مختلف طبق رنگ بندی مشخص شده که به تبع آن موانع رفع و شرایط تسهیل گری شده است.

وی با بیان اینکه در مسیر روستای قره بوته بالای 80 درصد گروه های هدف واکسینه شده اند، افزود: طبق ابتکار دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، درصد مشارکت شهرستان ها و دهستان های استان براساس رنگ بندی مشخص شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکلی در تامین واکسن کرونا در شهرستان زنجان نداریم، تصریح کرد: در شهرستان زنجان با توجه به جمعیت بالای گروه های هدف که در اولویت واکسیناسیون قرار دارند و با توجه به جمعیت کم روستاها، مشکل واکسیناسیون در کوتاه ترین زمان ممکن حل خواهد شد.

فرماندار زنجان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان زنجان، گفت: در مناطقی چون اسلام آباد، خیام و بی سیم بیشترین واجدان شرایط واکسیناسیون در این مناطق وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان واکسیناسیون مناطق محروم زنجان رضایت بخش نیست

میزان واکسیناسیون مناطق محروم زنجان رضایت بخش نیست