مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-14اقتصادي

پیشنهاد بورسی کارشناسان به دولت جدید


یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که دولت سیزدهم باید از اقدامات اشتباه دولت های قبل به خصوص در حوزه اقتصاد درس بگیرد، چراکه در دولت قبل برخلاف نگاه کارشناسان و فعالان صنعت، - یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که دولت سیزدهم باید از اقدامات اشتباه دولت های قبل به خصوص در حوزه اقتصاد درس بگیرد، چراکه در دولت قبل برخلاف نگاه کارشناسان و فعالان صنعت، رویکرد قیمت گذاری دستوری کالاها در پیش گرفته شد که این اقدام با آسیب به تولید کشور به زیان بازار سرمایه و سهامداران نیز تمام شد.

همایون دارابی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دولت سیزدهم نباید مسیرهای نادرست اقتصادی به خصوص قیمت گذاری دستوری کالاها و خدمات را در پیش بگیرد، اظهار کرد: چراکه این رویکرد علاوه بر آسیب جدی به صنایع مختلف کشور از جمله خودرو، سیمان، فولاد و .

شرایط مصرف کنندگان را نیز بهتر نمی کند.

وی تقویت تولید در کشور را رمز عبور از گردنه های سخت عنوان کرد و گفت: باید موانع را از سر راه تولید برداشت و که یکی از موانع، همین قیمت گذاری دستوری و بی انگیزگی تولیدکنندگان است.

براین اساس به هر میزان که تقویت تولید را در کشور شاهد باشیم، تنظیم بازارها نیز به شکل بهتر رقم می خورد و با توجه به آنکه بازار سرمایه آینه بخش واقعی اقتصاد است، با رشد تولید، شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بورسی کارشناسان به دولت جدید

پیشنهاد بورسی کارشناسان به دولت جدید