مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-14سياسي

هویت شهر را با بلندمرتبه سازی تحت الشعاع قرار ندهیم


کاندیدای تصدی پست شهرداری همدان با اشاره به اینکه هویت شهر را با بلندمرتبه سازی تحت الشعاع قرار ندهیم، گفت: اگر قرار است بلندمرتبه سازی انجام شود باید جایگاه خاصی برای آن در نظر گرفته شود.

- ایسنا/همدان کاندیدای تصدی پست شهرداری همدان با اشاره به اینکه هویت شهر را با بلندمرتبه سازی تحت الشعاع قرار ندهیم، گفت: اگر قرار است بلندمرتبه سازی انجام شود باید جایگاه خاصی برای آن در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید درویشی شنبه 23 مرداد، در صحن شورا به عنوان هشتمین ارائه دهنده برنامه های شهرداری همدان، اظهارکرد: علت بلندمرتبه سازی کمبود زمین است و هر چقدر از توسعه افقی شهر جلوگیری کنیم در ارائه خدمات به مردم جلوتر هستیم و البته باید فرهنگ سازی در مورد بلند مرتبه سازی نیز انجام شود.

وی بیان کرد: اگر در بخش های سرمایه گذاری و گردشگری خوب عمل کنیم و درآمد شهرداری را بر این اساس متکی کنیم می توانیم خدمات خوب و مفیدی در این حوزه به مردم داشته باشیم.

درویشی ادامه داد: باید هویت هایمان را بازسازی و محلات را تقویت کنیم و برای جاذبه های تاریخی و گردشگری برنامه ریزی داشته باشیم و هویت شهر را با بلندمرتبه سازی تحت الشعاع قرار ندهیم و اگر قرار است بلند مرتبه سازی انجام شود باید جایگاه خاصی برای آن در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت شهر را با بلندمرتبه سازی تحت الشعاع قرار ندهیم

هویت شهر را با بلندمرتبه سازی تحت الشعاع قرار ندهیم