مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-14سياسي

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره برند محبوب 1400 از نگاه مصرف کنندگان


سالانه در ایران جشنواره ای تحت عنوان برند محبوب ایرانی از نگاه مصرف کنندگان توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و شرکت فناوران نواندیش ویژن برگزار می شود.

- امسال دکتر محمود محمدیان از اعضای هیات علمی دانشگاه طباطبایی، دکتر محمد ناطق، قائم مقام دفتر توسعه فناوری و نوآوریهای صنعتی شریف، مهدی نجف پور، رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و دکتر علی ملکی، رییس پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف از اعضای شورای سیاست گذاری و از ارکان برگزاری این جشنواره بودند.

امسال نیز مانند سال های گذشته نظرسنجی ها توسط مردم و مصرف کنندگان برندهای ایرانی برای انتخاب برندهای محبوب در گروه های مختلف و از سه روش در وبسایت، اپلیکیشن و ربات تلگرامی جشنواره انجام گردید.

از مهم ترین گروه های انتخاب برند محبوب در جشنواره گروه ساختمانی و درب و پنجره است که امسال برای دومین سال پیاپی هافمن که انتخاب اهل فن در این صنعت است از بزرگترین تولید کننده های پروفیل UPVC در ایران بوده و محصولاتش را علاوه در بازار داخل به چندین کشور خارجی نیز صادر می کنید.

شما می توانید با برقراری تماس با شماره تلفن 1644 در خصوص تنوع محصولات و خرید یا تعویض درب و پنجره های خود مشاوره بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره برند محبوب 1400 از نگاه مصرف کنندگان

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره برند محبوب 1400 از نگاه مصرف کنندگان