مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-14اجتماعي

معرفی 20 برگزیده جشنواره قصه گویی در همدان


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از برگزاری اختتامیه استانی جشنواره قصه گویی خبر داد و گفت: 20 نفر به عنوان برگزیده بخش استانی جشنواره معرفی شدند.

- معصومه ابراهیمی هژیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اختتامیه استانی جشنواره قصه گویی برگزار شد اظهار کرد: در این جشنواره 20 نفر در پنج بخش به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی با بیان اینکه بخش قصه گویی پدربزرگ و مادربزرگ در بخش استانی بود که تمام شد ادامه داد: بخش قصه گویی زنان و مردان در دو بخش ملی و آیینی بودند که از بخش ملی سه نفر برگزیده به مرحله منطقه ای و از بخش آیینی نفرات اول و دوم به بخش منطقه ای راه یافتند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با بیان اینکه برگزیدگان بخش استانی با رقابت در مرحله منطقه ای به مرحله کشوری و بین المللی راه می یابند گفت: در بخش دختران و پسران هم در بخش ملی سه نفر و در بخش آیینی دو نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند و راهی مرحله منطقه ای شدند.

وی با بیان اینکه در بخش دختران و پسران یک نفر هم به عنوان شایسته تقدیر، برگزیده شد افزود: تقدیر بخش های پادکست، قصه های 90 ثانیه ای، قصه گوی برتر، بخش بین الملل و بخش علمی هنوز انجام نشده است زیرا داوری اینها کشوری است و دی ماه اختتامیه آن برگزار می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 20 برگزیده جشنواره قصه گویی در همدان

معرفی 20 برگزیده جشنواره قصه گویی در همدان