مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-14فرهنگي

حضور «نان مقدس» در جشنواره فیلم مستند «دمز» کره جنوبی


سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند « دمز» DMZ به عنوان پیشروترین جشنواره فیلم مستند در قاره آسیا با موضوع صلح، ارتباطات و زندگی؛ در روزهای 25 شهریور ماه تا یکم مهر ماه سال جاری (9 تا 16 سپتامبر 2021) در کشور کره جنوبی برگزار می شود.

- سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند دمز DMZ به عنوان پیشروترین جشنواره فیلم مستند در قاره آسیا با موضوع صلح، ارتباطات و زندگی؛ در روزهای 25 شهریور ماه تا یکم مهر ماه سال جاری (9 تا 16 سپتامبر 2021) در کشور کره جنوبی برگزار می شود.

منصور جهانی ـ فیلم مستند نان مقدس به کارگردانی زنده یاد رحیم ذبیحی و به تهیه کنندگی تورج اصلانی به بخش رسمی مسابقه آسیا در سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند دمز DMZ در کشور کره جنوبی راه یافت.

فیلم مستند نان مقدس (نانی پیروز) Holy Bread آخرین اثر مرحوم رحیم ذبیحی، به تهیه کنندگی تورج اصلانی و محصول کمپانی سینمایی ماد مووی MAAD Movie؛ در جدیدترین و هشتمین حضور بین المللی خود به نمایندگی از سینمای ایران، در بخش رسمی مسابقه آسیا در سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند دمز DMZ به عنوان مهمترین جشنواره فیلم مستند آسیا در کشور کره جنوبی پذیرفته شد و برای تصاحب جایزه این دوره از جشنواره، با آثاری از کشورهای ژاپن، فیلیپین، چین، اندونزی، هنگ کنگ، تایوان و هندوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور «نان مقدس» در جشنواره فیلم مستند «دمز» کره جنوبی

حضور «نان مقدس» در جشنواره فیلم مستند «دمز» کره جنوبی