مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-14اقتصادي

انقلابی بزرگ در حوزه گازرسانی «نهبندان»/ گازرسانی به260 روستا طی 2 سال


فرماندار نهبندان با اشاره به عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان نهبندان، گفت: در فاصله ای کمتر از دو سال 260 روستای نهبندان گازرسانی شده و پیش بینی می شود تا پایان سال تمام روستاهای نهبندان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

-  مجید بیکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهبندان، اظهار داشت: اقدامات زیادی با همکاری بخش های مختلف برای رفع دغدغه مردم نهبندان انجام شده بسیاری از روستاهای دور دست و محروم از زیر ساخت های آب، برق، گاز و ارتباطات برخوردار هستند.

وی با اشاره شعار سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها ، بیان داشت: تمام مسئولان شهرستان در راستای مانع زدایی از پروژه های در دست اجرا در این شهرستان تلاش می کنند.

نهبندان محروم از جایگاه عرضه سی ان جی فرماندار نهبندان به گلایه های مطرح شده در خصوص عدم برخورداری این شهرستان از جایگاه سی ان جی، مطرح کرد: جایگاه سی ان جی نهنبدان برای عبور عرضی گاز از جاده و شریانی اصلی مشکل دارد لذا برای راه اندازی هرچه سریع تر این جایگاه پیگیری ها زیادی انجام شده است.

بیکی با بیان اینکه 5 میلیارد تومان جهت تأمین تجهیزات جایگاه تک معلولی و دو معلولی در نهبندان هستیم.

اجرای فاز 3 پروژه آبرسانی به محلات عشایری فرماندار نهبندان با اشاره به آبرسانی به روستاها و محلات عشایری خواجه منجیکو، گفت: ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی بزرگ در حوزه گازرسانی «نهبندان»/ گازرسانی به260 روستا طی 2 سال

انقلابی بزرگ در حوزه گازرسانی «نهبندان»/ گازرسانی به260 روستا طی 2 سال