مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-14سياسي

کلنگ زنی اولین پروژه بازآفرینی شهری در سی سخت/تصاویر /فیلم


اولین پروژه بازآفرینی شهری در سی سخت با حضور فرماندار دنا، مدیرکل راه و شهر سازی، امام جمعه دنا و شهردار سی سخت کلنگ زنی شد.

- به به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، اولین پروژه بازآفرینی شهر سی سخت با حضور امام جمعه سی سخت، نیک اقبال مدیر کل راه وشهر سازی، پناهی فرماندار دنا کلنگ زنی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،اولین پروژه باز آفرینی شهری در سی سخت (بازآفرینی وبهسازی معابر سی سخت) با پیگیری شهرداری سی سخت و واحد شهرسازی شهرداری سی سخت  در محل بید خونی با اعتباری بیش از 20میلیارد ریال با حضور مسئولین استانی وشهرستانی کلنگ زنی شد.

این پروژه در محل بید خونی شهر سی سخت می باشد که کارفرمای این پروژه اداره کل راه وشهر سازی استان می باشد و پیمانکاری این پروژه را  شرکت خوش نام سحر کلاف سازان (مهندس مهرداد کریمی) بر عهده گرفته است.

گفتنی است که شهر سی سخت تاکنون  به دلیل کم کاری شوراها و شهرداران سابق شهر سی سخت از پروژه های باز آفرینی بی نصیب بوده است که این مهم برای اولین بار در شهر سی سخت است که جای بسی خوشحالی است که این روند در شهر سی سخت ادامه پیدا کند تا روز به روز شاهد آبادانی شهر زلزله زده سی سخت باشیم.

واحد شهرسازی شهرداری سی سخت در گفت وگو با فارس گفت:در خصوص طرح بازآفرینی پارک چشمه بیدخونی بعد از یکسال و نیم پیگیری مستمر شهرداری سی سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی اولین پروژه بازآفرینی شهری در سی سخت/تصاویر /فیلم

کلنگ زنی اولین پروژه بازآفرینی شهری در سی سخت/تصاویر /فیلم