مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-14سياسي

راهبردهای سازمان برنامه را متناسب با تحریم ها تدوین کردیم


آیین تودیع محمدباقر نوبخت و معارفه مسعود میرکاظمی رؤسای قبلی و جدید سازمان برنامه و بودجه صبح امروز شنبه 23 مرداد با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

- به گزارش، کشور نیازمند تدوین برنامه جدیدی شد؛ ادامه داد: این برنامه در 11 بسته اجرایی تهیه شد و تقسیم کار لازم میان دستگاه های اجرایی کشور به وجود آمد.

همچنین برنامه ای برای اصلاح ساختار بودجه کشور تهیه کردیم که در آن 4 محور و 9 موضوع مرتبط احصا شد که گزارشات آن تهیه و منتشر خواهد شد.

نوبخت در ادامه تصریح کرد: راهبرد ما در شرایط جدید این بود که ببینیم با چه هدفی تحریم های جدید و بیشتری به ما تحمیل شد؛ هدف استکبار جهانی، اعمال فشارهای اقتصادی بر مردم بود و همزمان تلاش می کردند که با قلت منابع، چرخ توسعه کشور را متوقف کنند.

راهبرد ما در مقابل این هدف شوم دشمنان این بود که همین منابع محدود را با اولویت به سفره های مردم برسانیم.

لذا سعی کردیم بخشی از حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی را با همین منابع محدود افزایش دهیم و با بخش دیگر منابع، اجازه ندهیم که چرخ توسعه کشور کند یا متوقف شود.

معاون رییس جمهور در دولت های یازدهم و دوازدهم، خاطرنشان کرد: طرح های عمرانی کشور یکی پس از دیگری از سوی سازمان برنامه و بودجه پشتیبانی شد و علا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبردهای سازمان برنامه را متناسب با تحریم ها تدوین کردیم

راهبردهای سازمان برنامه را متناسب با تحریم ها تدوین کردیم