مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-14سياسي

هدایت هیات های مذهبی به برگزاری مراسم در فضای باز


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از هدایت هیات های مذهبی به برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز خبر داد.

- حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه هنوز در خصوص عدم برگزاری مراسم مذهبی در مکان های مسقف ابلاغی صورت نگرفته است اظهار کرد: وزیر بهداشت به تاریخ 13 مردادماه دستورالعملی را ابلاغ کرد که شامل عدم برگزاری مراسم مذهبی در مکان های مسقف نمی شود.

وی با بیان اینکه در این دستورالعمل رسمی و قانونی از سوی ستاد ملی کرونا در مکان های مسقف با ارتفاع سقف بیش از 6 متر و با یک چهارم ظرفیت اجازه برگزاری مراسم مذهبی داده شده است گفت از مسوولان ستاد کردنای استان درخواست کردیم که اگر ابلاغیه جدیدی ارسال شده، اعلام کنند تا ابلاغ قبلی نقض شود، زیرا تابع قانون هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با تاکید بر اینکه با وجود عدم ابلاغ دستورالعمل جدید به طور رسمی، تلاش می کنیم هیات ها را از مکان های مسقف بیرون آوردیم و سعی داریم این اتفاق رقم بخورد خاطرنشان کرد: البته امروز جلسه ستاد ملی برگزار شده و ممکن است در خصوص مصوبات ستاد ملی ابلاغیه ای صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه روزانه از ساعت 18 بازدیدهایی از هیات ها صورت می گیرد عنوان کرد: هر کدام از شهرستان ها دو تیم ارزیاب دارند که هم توسط نیروهای سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت هیات های مذهبی به برگزاری مراسم در فضای باز

هدایت هیات های مذهبی به برگزاری مراسم در فضای باز