مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-14سياسي

دسته روی در ایام عاشورا و تاسوعا در قم ممنوع شد


منع ترددها بین استانی خواهد بود، نقطه شروع و پایان آن نیز در ایام پیش رو و قبل از تعطیلی های تاسوعا و عاشورا دقیقاً مشخص خواهد شد.

- استاندار قم گفت: بر اساس ابلاغیه صورت گرفته، دسته روی در ایام عاشورا و تاسوعا ممنوع است و عزاداری ها در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام سرمست، استاندار قم، در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در این جلسه پیشنهادهایی برای تعطیلی ایام پیش رو و منع ترددها مطرح شد و مقرر شد، سخنگوی ستاد ملی کرونا جزییات این تعطیلی ها را اعلام کند تا اقناع افکار عمومی و اطلاع رسانی صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: منع ترددها بین استانی خواهد بود، نقطه شروع و پایان آن نیز در ایام پیش رو و قبل از تعطیلی های تاسوعا و عاشورا دقیقاً مشخص خواهد شد.

وی افزود: روز یکشنبه 31 مردادماه شروع کار خواهد بود، اداره ها و دستگاه های دولتی، خدماتی که ضروری است را ارائه می دهند، ولی اداره ها، به استثنای اداره هایی که ضروری و خدماتی امدادی هستند، تعطیل هستند.

استاندار قم بیان کرد: ظرفیت حمل ونقل عمومی نیز یک سوم خواهد بود و خودروهای شخصی هم منع تردد دارند و در صورت تردد 20 میلیون ریال جریمه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته روی در ایام عاشورا و تاسوعا در قم ممنوع شد

دسته روی در ایام عاشورا و تاسوعا در قم ممنوع شد