مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-14اقتصادي

سومین جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه در حفاظت و احیای تالاب های کشور


طرح حفاظت از تالاب های ایران، سومین جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه با تاکید بر جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیا تالاب های کشور با اولویت دریاچه ارومیه و تالاب های اقماری آن برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، طرح حفاظت از تالاب های ایران، سومین جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه با تاکید بر جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیا تالاب های کشور با اولویت دریاچه ارومیه و تالاب های اقماری آن برگزار می کند.

  موضوع محوری این جشنواره معیشت های پشتیبان تالاب است.

تمرکز بر این موضوع در راستای حفظ منابع طبیعی میان جوامع محلی و تالاب با نگاه توسعه پایدار است تا بتوان با پیشبرد این نگاه، فشار را از محیط طبیعی تالاب کم کرد.

  محورهای جشنواره شامل؛ ابزارهای نوین در آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه معیشت پشتیبان تالاب ، راهبردها، راهکارها و شیوه های نوآورانه در شناسایی معیشت های پیشتیبان تالاب ، طرح های مبتکرانه معیشت های پیشتیبان تالاب ، بهره برداری از خدمات اکوسیستمی در معیشت های پشتیبان و سازگار تالاب ، راهکارهای تسریع و تسهیل توسعه معیشت های پیشتیبان تالاب ها در جوامع محلی و راهکار مبتکرانه بازاریابی و برندسازی محصولات و تولیدات معیشت های پشتیبان تالاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه در حفاظت و احیای تالاب های کشور

سومین جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه در حفاظت و احیای تالاب های کشور