مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 10:502021-08-14پزشكي

رشد 20 درصدی بودجه دانشگاه های علوم پزشکی


معاون آموزشی وزارت بهداشت از رشد 20 درصدی بودجه دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت:خوشحالم که منابع اختصاص یافته بر اساس معیارها بین دانشگاه ها توزیع شده و از طرفی بودجه دانشگاه ها توسط سازمان برنامه و بودجه تأمین شد.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت از رشد 20 درصدی بودجه دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت:خوشحالم که منابع اختصاص یافته بر اساس معیارها بین دانشگاه ها توزیع شده و از طرفی بودجه دانشگاه ها توسط سازمان برنامه و بودجه تأمین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر حقدوست در مراسم تجلیل از معاونین آموزشی دانشگاه ها و مدیران حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت اظهار کرد: در این 19 ماه با بحران های متعددی مواجه بودیم که سهمگین ترین و طولانی ترین آن کرونا بود که همه گیری آن بر جهان و ایران مستولی شد و الفبای گفتمانی ما را تغییر داد و مجبور بودیم خود را با آن تطبیق بدهیم.

البته عمده فشار بر روی دانشگاهها بود که هم از سوی وزارت بهداشت و درمان تحت فشار بودند و هم باید کیفیت آموزش را تضمین می کردند.

از طرفی، منابع مالی که در ستاد و در محیط، باید در اختیار حوزه آموزش قرار می گرفت به شدت کاهش یافت و بودجه های حوزه آموزش تقریباً نزدیک به صفر شد و این بودجه به مدیریت کرونا اختصاص یافت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20 درصدی بودجه دانشگاه های علوم پزشکی

رشد 20 درصدی بودجه دانشگاه های علوم پزشکی