مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 11:402021-08-14اقتصادي

مسئولان کشوری برای اتمام پروژه های ناقص مرزی اهتمام جدی داشته باشند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم توجه به استاندارد کالاهای صادراتی و وارداتی از گمرکات و مرزهای استان، - ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم توجه به استاندارد کالاهای صادراتی و وارداتی از گمرکات و مرزهای استان، گفت: مسئولان و دستگاه های مربوطه تمام توان خود را در آزمایش و تایید صحت و استاندارد محصولات به کار گیرند.

نادر صادقی امروز 23 مرداد ماه در جلسه ویژه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان، با بیان اینکه از 24 مرز کشوری 5 مرز در آذربایجان غربی واقع شده است، اظهار کرد: این مهم یک ظرفیت بزرگ برای افزایش بهره وری منطقه و ارزآوری برای کشورمان است.

همچنین این تعداد با برقراری مرز کیله سردشت به 6 مورد افزایش خواهد یافت.

وی با تأکید بر اهمیت ظرفیت های مرزی، خاطر نشان کرد: آذربایجان غربی با در اختیار داشتن 936 کیلومتر مرز مشترک با چندین کشور سبب افزایش درآمد ارزی استان و کشور شده، بنابراین مسئولان کشوری برای اتمام پروژه های ناقص مرزی اهتمام جدی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت مقوله استاندارد در کالاهای وارداتی و صادراتی از مرزهای استان، خاطر نشان کرد: مسئولان و دستگاه های مربوطه تمام ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان کشوری برای اتمام پروژه های ناقص مرزی اهتمام جدی داشته باشند

مسئولان کشوری برای اتمام پروژه های ناقص مرزی اهتمام جدی داشته باشند