مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 11:552021-08-14سياسي

230 تخت جدید بیمارستانی به ظرفیت بستری کرونا در قزوین اضافه شد


دبیر ستاد کرونا در دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تاکنون 25 تخت بستری جدید در فضای انبارداری بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) در شهرستان بویین زهرا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی سلیمانی، دبیر ستاد کرونا در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان که بعدازظهر امروز در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر، تمامی شهرستان های استان قزوین به جز شهرستان آوج در وضعیت قرمز هستند.

وی افزود: پیش بینی می شود میانگین آمار مرگ ومیر در 12 روز آینده به 18 نفر در روز برسد، که البته امیدواریم این اتفاق نیفتد.

این مسؤول اظهار کرد: بیمارستان ارتش در حال آماده سازی و تجهیز است تا وارد آمار تخت های بستری ها شود.

سلیمانی بیان کرد: در حال حاضر 138 بیمار در تخت های آی سی یو در استان بستری هستند، 35 نفر از این بیماران متصل به دستگاه و بدحال بوده و 12 نفر نیز در انتظار تخت آی سی یو هستند.

وی خاطرنشان کرد: در استان قزوین سیر افزایش پذیرش بیماران جدید را در بیمارستان ها داریم، 19 نفر از سایر استان ها در بیمارستان های استان بستری هستند، هم چنین در 24 ساعت گذشته استان قزوین 4 فوتی داشته است.

سلیمانی عنوان کرد: حجم بیماران بستری در پیک فعلی نسبت به پیک های قبلی بسیار بیشتر است، بیش از 30 درصد مرگ ومیرها مربوط به افراد 80 سال به بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 تخت جدید بیمارستانی به ظرفیت بستری کرونا در قزوین اضافه شد

230 تخت جدید بیمارستانی به ظرفیت بستری کرونا در قزوین اضافه شد